حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 288

 

درون عکسهای گرفته شده از چهره شخص میتوان این نقاط را پیدا کرد. گیت تردد به دستگاه های اکسس کنترل متصل شده و در صورت مجاز بودن شخص به تردد، دستگاه فرمان باز شدن گیت را صادر کرده و گیت اجازه تردد را به اعضاء می دهد. در بالای محل های پارک چراغ هایی برای نشان دادن خالی یا اشغال بودن جای پارک در نظر گرفته شده است که به رانندگان برای یافتن جای پارک کمک میکند. تحت وب بودن نرم افزار حضور و غیاب کسرا آن را به صورت کاملا منعطف درآورده است که می­ تواند برای سازمان های مختلف بسیار سودمند باشد. بسیار بالاست و از دقت بیشتری برخوردار می باشد که این امر از بوجود امدن ترافیک جلوگیری می نماید. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.


برچسب‌ها :

شنبه 24 / 12 / 1398 - 10:47 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 303

لازم است بدانید تمام اطلاعات تردد و ورود و خروج و وضعیت غیبت و مرخصی کارمندان در اختیار مدیر سازمان قرار میگیرد. یعنی در واقع این نرمافزار حضور و غیاب است که عملیت محاسبهی حقوق، مزایا، وضعیت مرخصی یا غیبتهای کارمند را به مدیر اطلاع میدهد. پایانه این اعداد را برای هر کارمند ذخیره میکند اما این اطلاعات جهت بازسازی تصویر اصلی اثر انگشت کارمند مورد استفاده قرا نمیگیرد. اما استفاده از دستگاه تشخیص چهره این مشکل را برای آنها حل میکند. این دستگاه حضور و غیاب که تنها امکان ثبت تردد پرسنل را از طریق اثرانگشتی را برای آنان فراهم می کند قابلت ثبت 1،000 عدد اثر انگشت را دارد. این رابطه چه فایدهای دارد؟ در حال حاضر این تکنولوژی در فیسبوک هم وجود دارد و با کمک آن میتوانید کاربران دیگر را روی عکسها تگ کنید. اما در اثر انگشتی به دلیل تماس فیزیکی افراد با دستگاه، امکان انتقال بیماری وجود دارد.



     
  • کشف چهره (Face Detection)


  •  
  • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید


  •  
  • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه


  •  
  • اسلایدر کنار گزینه های موجود را مجددا فعال نمایید


  •  
  • آلارم نقطه سفارش کالا


  •  
  • انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی


  •  

 

 

یکی دیگر از مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نسبت به دستگاه اثر انگشتی این است که چون کارمندان تماس فیزیکی با دستگاه ندارند، انتقال انواع آلودگیها و بیماریهای پوستی از طریق دستگاه انجام نمیپذیرد. … انواع انتقال وجه (داخلی و بین بانکی) ،ثبت دستور پرداخت مستمر یا دستهای. لیست محصولات. جهت خرید و یا مشاهده آگهی های محصولات مورد نظر، بر روی دکمه «بخرید » آن کلیک کنید. این چهره ها می توانند اعم از چهره های مجرمان سابقه دار و یا سارقان فروشگاه ها باشد و یا چهره افرادی که قبلا به لیست سیاه نرم افزار اضافه شده است. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 در فروشگاه اینترنتی ایلی هایپر با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 از ما بخواهید. دستگاههای حضور و غیاب کارتی یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین دستگاههای حضور و غیاب به شمار میآیند. امکان تقلب در دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره وجود ندارد؛ زیرا برای هر فرد فقط امکان ثبت یک چهره (چهرهی خودش) وجود دارد.

حال میخواهیم بررسی کنیم که این تفاوت قیمت (که کم هم نیست) آیا برای مدیر توجیه اقتصادی دارد یا باید همان دستگاههای چینی را تهیه کند. قیمت دستگاه حضور و غیاب منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه، یکی از جدیدترین و دقیقترین دستگاههای حضور و غیاب در سطح جهان است. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، مشکلات زیادی که فرآیند حضور و غیاب برای مدیران ایجاد کرده بود؛ با روی کار آمدن دستگاههای حضور و غیاب تعداد زیادی از مدیران ترغیب شدند تا این دستگاهها را تهیه کنند. یکی از مسائل مهمی که مدیران سازمان ها برای بالا بردن بهروری و نظارت بر عملکرد کارکنان و افزایش امنیت بر آن تاکید دارند، کنترل تردد پرسنل های سازمان میباشد. این دستگاه از جدیدترین فناوریها و تکنولوژیها جهت ثبت و کنترل تردد کارمندان استفاده میکند. دستگاه پس از دریافت تصویر اسکن شده، نقشهای دو یا سه بعدی از الگوی صورت کارمند برای خودش ترسیم میکند و در حافظهی خود ذخیره میکند.

 

علاوه بر این، محاسبهی تعداد روزهای کاری کارمند و محاسبهی دقیق حقوق کارمندان در انتهای ماه، آن هم به صورت دستی، کاری بسیار مشکل و وقتگیر بود و احتمال رخ دادن اشتباه نیز در آن بسیار زیاد بود. سلام. متأسفانه مدتی زیادی است به علت مشغله زیاد نتوانستم مطلب جدیدی اضافه کنم. روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. ابتدایی ترین دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب پانچی بودند که با قرار گرفتن کارت در اسلات مخصوص، تاریخ و زمان ورود یا خروج پرسنل بر روی کارت ثبت می گردید. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. توصیه ما به شما این است که برای وضع کلیه قوانین و شرایطی که میخواهید برای تردد پرسنل لحاظ کنید هنگام خرید دستگاه حضور غیاب حتما نرمافزار را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

 

دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. این شبکهها یک پیش-آموزش خودکار را نیز همراه با بخش شبکه عصبی فشرده ارائه میکنند. دستگاه قبلی، وارداتی بوده و شرکت تولیدکنندهی آن در خارج از کشور، به دلیل وجود تحریمها، از ارائه دادن قطعه و لوازم یدکی به مشتریان ایرانی خود، خودداری میکند. اما شرکت فروشنده توانایی توسعه و ارتقای محصول خود را ندارد. در سایر سیستمهای حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمهی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. سنسور جدید بافت زنده به دو اسم OP5 و Silk ID بوده که در دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد - اسکنر اثر انگشت به کار می رود . دستگاه حضور و غیاب … حافظه ثبت تردد تا یکصدهزار تردد - با قابلیت بازیافت. هر روزه میلیون ها تردد توسط دستگاه های PW ثبت و کنترل می گردد. شرکت سامانه های بعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کنترل تردد و کنترل دسترسی، مفتخر است محصول دیگری به نام دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی EB-103 را معرفی کند. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند. سیستم حضور غیاب- دستگاه حضور و غیاب - حضور و غیاب ایرانی - دستگاه کارت زنی - دستگاه ساعت زنی - حضور و غیاب تولید ایران - دستگاه حضور و غیاب ایرانی. اگر شما هم به تازگی تصمیم گرفتهاید سیستم حضور غیابی برای سازمان خود تهیه کنید در ادامهی این مقاله با ما همراه باشید. دستگاه های حضور و غیاب یا ساعت های کارت زنی سنسور نوری ضد خش ، نرم افزار رایگان ،امکان ارسال ترددها از طریق بلوتوث و … دانلود لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب.


برچسب‌ها :

شنبه 24 / 12 / 1398 - 1:07 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 302

دستگاه حضور و غیاب مدل UFace202 در دمای ۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد کار میکند. خوراک آسیاب شده بوسیله دستگاه پلت تحت اثر بخار و فشار و گرمای 70 تا 85 درجه سانتی گراد به پلت تبديل خواهد شد. خرید دستگاه تولید پلت دام و یونجه به قیمت کارخانه توسط این مجموعه صورت می پذیرد. آب مورد نیاز برای کارخانه های تولید سنگ زنی. سنگ آهک برای کارخانه کاغذxyzps. سنگ زنی انواع ماشین - YouTube. Jun 28, 2016· قیمت سنگ زنی سیلندر و میل لنگ ماشین سنگ زنی در چین سنگ زنی . ظرفیت تعریف کارت در دستگاه حضور و غیاب UFace202 برابر با ۱۰۰۰۰ کارت است. تنها تفاوت این دو مدل در ظرفیت کاربر است که مدل اول تنها ظرفیت ثبت ۱۰۰۰ کاربر، اما مدل دوم ظرفیت ثبت ۳۰٫۰۰۰ کاربر را دارد و در نتیجه قیمت ساعت حضور و غیاب دوم بیشتر است. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است.

 

از دیگر فواید خرید دستگاه حضور غیاب این است که دیگر نیازی نیست انتهای هر ماه ساعت هایی که به صورت دستی در کاغذ نوشته شده برای حقوق کارمندان محاسبه کنید. این دستگاه از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاههای کارتی می باشد. امکانش خیلی کم است که شرکت های تولید کننده ماشین آلات خوراک دام طیور و ماهی اقدام به انتشار لیست قیمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاین نماید. دستگاه تولید پلت مرغی وسیله ای است که برای تغذیه انواع طیور کاربرد دارد. بنابراین بهترین راه جهت اطلاع از قیمت این وسیله و دیگر قطعات یدکی پرس پلت تماس با واحد فروش شرکت دومیشا می باشد. اینطور نیست که شما بگویید من یک مدتی با کارت ساعتزنی تمرین میکنم و بعد میروم تمرین میکنم برای ایثار. یعنی او اگر ظلم نمیکند، از ترس قوه قضاییه نیست. اگر چه دمنوش گیاه پنجانگشت مزایای زیادی برای سلامتی دارد، اما مهم است که در مورد عوارض جانبی ناشی از مصرف بیش از حد این گیاه نیز اطلاعاتی داشته باشید.

 

با این حال باید دید اپل برای حل این مشکل چه راهکاری را اندیشیده و چگونه بر آن فائق آمده است؟ چه زماني انسان به اوج رضایتمندی خواهد رسید؟ خط تولید آشنایی با بسته بندی خشکبار در 13 اسلاید به همراه توضیحات و تصاویر جذاب و مرتبط با . ظرفیت ثبت تردد کارمندان در دستگاه کنترل تردد مدل UFace202 برابر با یک میلیون رکورد است. سیستم کنترل تردد هوشمند سیستمی کاملا مکانیزه جهت ثبت و کنترل ورود و خروج افراد به اماکن مختلف از جمله دانشگاه ها ، سازمان ها ، ادارات ، شرکت ها و کارخانجات میباشد. مقایسه ی دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره به ما مشخص می کند که کدام یک از دستگاه ها دارای برهی ویژگی های ضروری و مورد نیاز است؛ و با این ارزیابی می توانید انتخاب خوبی داشته باشید. به طور مشابه با جویدن لثه ها گرم شدن ناحیه چانه ثبت گردید و در نهایت با اعمال مقداری فشار کاهش دمای جزئی در ناحیه بینی دیده شده.

  • 0 دوست دارم پاسخ
  • امکان ثبت مرخصی ساعتی و مرخصی روزانه
  • دلایل ژنتیکی
  • انتصاب گروهی از پرسنل به شیفت
  • نوع دای تخت یا فلت
  • ثبت ساعت ورود و خروج

سیستم حضور و غیاب، تردد پرسنل در سازمان را ثبت نموده و پس از پردازش داده های ورودی، آنها را تبدیل به پارامترهای مورد نیاز برای استفاده در سیستم حقوق و دستمزد مینماید. برای دریافت اطلاعات روی اثر انگشت از تعدادی فرستنده و گیرنده فراصوت استفاده شده است. بعد ها از باقیمانده آثار انگشت مجرمان در صحنه جرم و مقایسه آن با پایگاه داده جمع آوری شده موفق به یافتن مجرم میشدند. درضمن این قفل هم در برابر برف و باران کاملا مقاوم است.این حسگر نیز میتواند مانند سایر حسگرهای اثر انگشت در ادارههای پلیس و سایر مکانهایی که نیازمند امنیت بالایی هستند، استفاده شود. پس شما بايد تمام درهای ورود و خروج مورد نظر را جهت استفاده از دستگاه كنترل دسترسی انتخاب نماييد. عرضه دستگاه سنگ زنی سنترلس نو و دست دوم: انواع دستگاه های سنگ زن بدون مرغک با قابل اطمینان بالا را می توانید از ما درخواست کنید. یکی از معایب کلی سیستم کارت خوان این است که به افراد کاری ندارد و دارنده کارت (هر کسی که باشد) می تواند با استفاده از کارت ساعت بزند. ماشین سنگ زنی جوهر استفاده. ماشین سنگ زنی جوهر استفاده فروش انواع دستگاه سنگ زنی تخت مغناطیسی ماشین آلات سنگ تخت در انواع مختلفی تولید می شوند که شما می توانید انواع این دستگاه ها را از ما تقاضا کنید. با وجود تمام اظهارنظرها و تکذیبها، نگرانی پیرامون سوء استفاده از سیستم تشخیص چهره آمازون همیشه وجود دارد. به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد.


برچسب‌ها :

جمعه 23 / 12 / 1398 - 10:28 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 359

ظرفیت ذخیره سازی بالای این دستگاه سبب می شود که کارایی بالایی در مجتمع ها و ساختمان های بزرگ داشته باشد. ابتدا کد و نام موردنظر خود را درج نموده سپس از پنجره سمت چپ گزینههای موردنظر خود را علامت زده و در انتها کلید ذخیره را میزنیم. که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟ سوال: شما اعتقاد دارید که سبک زندگی جهادی و انسانهای جهادی مختص به بچه حزباللهیها و اردویهای جهادی و یک قشر خاص در جامعه نیست و در واقع انسان جهادی برای شما همان انسان طراز جمهوری اسلامی است؛ همان انسانی که رسالت جمهوری اسلامی بهعنوان نهاد قدرت، تربیت و بهوجود آوردن چنین انسانهایی است. از سوی دیگر دیدگاه جنابعالی این است که خود جمهوری اسلامی موانعی را برای تولید چنین انسانهایی بهوجود میآورد که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟

 

جهادگری فقط مربوط به رفع محرومیتها و دفاع از مظلومیتها نیست. آپدیت به موقع دستگاه و رفع نیاز مشتری از نظر نرم افزاری برخوردار می گردد. در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر بدن برای رفع موهای زائد، دستگاه جنتل مکس پرو ساخت کمپانی کندلا با قیمت ۱۵۰ هزار دلار آمریکا گران قیمت ترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیاست! درحال حاضر یکی از پرفروش ترین دستگاه ها که در اکثر مراکز استفاده می­ شود، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است. در نتیجه حتی اگر انگشت فرد قطع و در دستگاه استفاده شود، بازهم نمی­ توان الگوریتم آن را فریب داد چرا که دستگاه تنها به بافت زنده بدن پاسخ مثبت می­ دهد و نه بافت مرده. روش شناسایی افراد: دستگاه های حضور و غیاب امروزه مطابق با الگوریتم های مختلفی فرآنید ثبت حضور کارکنان و پرسنل را انجام می دهند. اطلاعات ورود و خروج ثبت شده در دستگاه به سرعت به نرمافزاری منتقل میشود که میتواند کارکرد پرسنل را محاسبه کند. او بر این اعتقاد است که مخاطب ایشان تنها زمانی میتواند او را بهدرستی بفهمد (ویا احیانا بهدرستی نقد کند) که متوجه باشد در حال تعامل با کدام پناهیان است. استاد پناهیان : انصاف، اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. انصاف چیز خوبی است و اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. برای یک شرکت و یک سازمان قرار است یک بار هزینه کنید به همین دلیل سعی داشته باشید محصول با کیفیت بخرید که در سال های بعد گرفتار مشکلات خرابی آن نگردید.

 

این یَک. دویی هم دارد این ضرر، ضررش این است که او نیست شخصیتاش سطحی بار میآید، رفتاری صرفاً بار میآید، این خود به خود مَیلاش میکشد به امور سطحی. این نظم ممکن است ظاهرش شبیه نظمی باشد که اسلام میخواهد ولی اسلام نیست. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. بیشتر ساعت های حضور و غیاب ارزان قیمت از مواد اولیه کم کیفیت و سنسورهای ضعیف استفاده می کنند و همین موضوع باعث افت کیفیت این دستگاه ها شده و طول عمر مفید آنها را کاهش می دهد. ما کیفیت قیمت دستگاه حضور و غیاب خود را تضمین خواهیم کرد همانطور که مستحضر هستید امر مدیریت نیاز به ابزار دقیق دارد تا با اتوماسیون سازمانی به اهداف و استراتژی های شما کمک شایان داشته باشد.

  • عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها
  • انطباق با استفاده از تصاویر متحرک
  • امکان کار تحت شبکه محلی و شبکه اینترنت
  • محصولات سیستم آنلاین مدیریت کتابخانه

و برخی از این نخبهها بتوانند برخی از این سرمایهداران را سرمایهدارتر بکنند تا آنها با رفاه بسیار زیادتر از بقیه مردم و فراهم آوردن رفاه نسبی برای تودههای مردم به سلطه خود بر جوامع ادامه دهند؟ نرم افزار Face PRO WV-ASF950 قادر است تا چهره ها را با سرعت بالا شناسایی کند و با دیتابیس خود مطابقت دهد و پس از مقایسه در صورتیکه با چهره های موجود در دیتابیس یکسان باشد، هشدار می دهد. با توجه به اینكه اعتبار سنجی های بیومتریک برای هر فرد منحصر به فرد است و نمی توانند جعل یا كپی شوند، شناسای ی بیومتریک دقیق ترین سیستم برای شناسایی هر كارمند شناخته می شود. از اولین نکاتی که برای خرید هر وسیله و دستگاهی مورد توجه قرار میگیرد، قیمت آن است. در خرید دستگاه حضور و غیاب سعی کنید به صورت اصولی برای از نکات را در نظر داشته باشید. جهت استفاده از خدمات ویژه و دانلود فایل ها لازم است در جامعه اکسل ایرانیان عضویت داشته باشید. الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ویژه آن بخش خوب غرب.

امیرالمؤمنین علی(ع) میفرماید که: انسان باید شخصیتش شخصیتی باشد که در اثر تقوا به نظم برسد؛ در اثر خداترسی به کیفیت خوب در کار برسد. استاد پناهیان:امیرالمؤمنین علی(ع) میفرماید: انسان باید شخصیتش در اثر تقوا به نظم برسد؛ در اثر خداترسی به کیفیت خوب در کار برسد. … یکی از ویژگیهای بارز سیستم تردد کسرا وجود ماژول گردش مجوز می باشد که مشکل ثبت و نظم در گردش … در جستجوی ویژگی هایی هستید که یک دستگاه حضور و غیاب خوب. ما در نشان دادن وجوه مخرب قسمتهای به ظاهر خوب غرب کم کاری کردهایم. اگر میخواهید اطلاعاتی در رابطه با سیستم اسکن و دوربین حرفهای این دستگاه و همچنین صفحه نمایش تمام لمسی آن به دست بیاورید، اطلاعات آن را از بخش محصولات ما مطالعه کنید. در ادامه به توضیحاتی در رابطه با تشخیص چهره پرداخته و سرفصل های این مقاله تشخص چهره به همراه لینک دانلود رایگان قرار داده شده است.


برچسب‌ها :

جمعه 23 / 12 / 1398 - 6:26 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 307

بدون شک در طول سال برای افراد ممکن است مسائلی پیش بیاید که انگشت آن ها را دچار مشکل کند. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. برای مثال شما می توانید برای واریز یک مبلغ کلان بدون محدودیت با همراه داشتن مدارک شناسایی به بانک مراجعه کنید. اما اگر شما هم به دنبال خرید و یافتن قیمت مناسب این تجهیزات هستید، تنها کافی است به فرشگاه وب سایت ما سر بزنید. برای این موضوع تنها کافی است با به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و بنا به نیازی که دارید، محصول مورد نظر را خریداری فرمایید.

  • از داخل CD محصول , فایل Setup را اجرا نمایید
  • 24ماه گارانتی دستگاه
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد
  • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب

 

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. اولا که امکان تقلب کردن توی این دستگاه از دستگاه حضور و غیاب کارتی جهان گستر پارس خیلی کمتره! استفاده از اسکنر اثر انگشت باعث می شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. یکی از بهترین راه ها برای تسهیل در کنترل کردن کارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصویر فرد، کارت ملی، مشخصات فردی و کاری به عنوان اطلاعات اولیه همراه با اثر انگشت به اسکنر داده می شود.

 

شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت های مختلف می توانند با استفاده از رمز ورود نیز عمل کنند. بعضی از دستگاه های کوچک برای شرکت های کوچک طراحی شده و توانایی ذخیره اطلاعات محدودی را دارند. این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. دستگاه حضور و غیاب ZKT می تواند مجهز به تقویم و سخنگوی فارسی هم باشد تا با استفاده از تقویم هجری شمسی و اطلاع از تعطیلات رسمی، گزارش گیری کاملی از آن داشته باشید. اصفهان، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانید دستگاه های اسکنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قیمت این محصول از شرکت راد مهام فاوا در مقایسه با سایر نمونههای مشابه در بازار قیمت بسیار مناسبتری است و لذا خرید آن برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه خواهد بود. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. تشخیص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابلیتهای دیگر سنسور سوپریما است. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت دارای راه های ارتباطی مانند USB هستند. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در صفحه اصلی دارای سربرگ های عملیات دستگاه، اطلاعات پایه، مدیریت کاربران، مدیریت مهمان، کنترل دسترسی Virdi و تنظیمات نمایشی است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. تعداد اطلاعاتی که دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند در خود ذخیره کنند در دستگاه های مختلف متفاوت است. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. بعضی از مدل های اسکنر اثر انگشت برای افزایش سرعت عملکرد می توانند به طور همزمان دو یا تعداد بیشتری اثر انگشت را شناسایی کنند. امروزه پیدا کردن یک روش آسان و مطمئن برای انتقال وجه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده. در صورتی که در شرکت یا اداره شما این مساله مهم است حتما هنگام خرید و انتخاب اسکنر به آن دقت کنید.

پیش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهایتان را برطرف میکنند. اولین مورد استخراج و انتخاب ویژگی ها و مرحله دوم طبقه بندی خصوصیات است. این دستگاه ها می توانند یکی از این ویژگی ها و یا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل G3 قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد. در این شرایط افراد نیازی ندارند چند دقیقه برای ثبت ساعت ورود و یا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان کوتاهی می توانند وارد اداره یا شرکت خود شوند. در اینترنت شما می توانید بسیاری از برنامه های مشابه را پیدا کنید، هر کدام از آنها به نوعی متفاوت از دیگران است. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. اسکنرهای اثر انگشت دارای سیستم های عامل مختلف و پردازشگرهای دقیق هستند که در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخیره می کند. اسکنر اثر انگشت امکان خطا در شناسای افراد و تاریخ زمان دقیق حضور و غیاب را به صفر رسانده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 22 / 12 / 1398 - 1:46 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 401

قبل از این و توی پستهای قبلی، درباره انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب یک توضیح کلی دادم و سعی کردم هر کدوم رو به طور خلاصه براتون توضیح بدم.
توی این مقاله تصمیم دارم شما رو یه کم کاملتر با یکی از انواع پیشرفته ی دستگاه حضور و غیاب به نام دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه آشنا کنم.

https://www.jahangostarpars.com/iris-access-control/

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه چجوری کار می کنه؟
اولین چیزی که باید راجع به این دستگاه بدونید، اینه که این دستگاه برای شناسایی و ثبت تردد و ورود و خروج کارمندا، از تشخیص هویت اونا به وسیله ی الگوی عنبیشون استفاده میکنه. این جدیدترین تکنولوژی تشخیص هویته که سازنده های تلفن همراه هم دارن ازش استفاده میکنن.
البته تو ایران هنوز تعداد سازمانهایی که از این دستگاه استفاده میکنن زیاد نیست؛ چون هم دستگاه نسبتا گرون تری نسبت به بقیه ی دستگاه های حضور و غیابه و هم شاید تمام امکاناتش برای یه سازمان معمولی خیلی زیاد و بدون استفاده باشه.
در حال حاضر سازمانهای حساسی که مسائل امنیتی خیلی براشون مهمه از این دستگاه ها استفاده میکنن.

 

مزایای دستگاه تشخیص عنبیه

درسته که گفتیم دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه دستگاه نسبتا گرونیه و شاید برای خیلی از سازمانها صرفه اقتصادی نداشته باشه، اما یه سری مزایایی هم داره که باعث میشه هیچ کدوم از دستگاههای حضور و غیاب به گرد پاش هم نرسن.

مثلا توی مقاله ی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی گفتیم که اگر به هر دلیلی فرد نتونه اثر انگشتش رو ثبت کنه: بیماری داشته باشه، به خاطر کار با مواد شوینده و شیمیایی اثر انگشتش از بین رفته باشه یا سرما و رطوبت هوا توی ثبت اثرانگشتش مشکل ایجاد کنن، این قضیه برای سازمان مشکل ایجاد میکنه.
خب طبییعیم هست! اثرانگشت یکی از ویژگیهای بیولوژیکی آدمه که خیلی دم دسته و ممکنه سریعا آسیب ببینه.
البته هستن آدمایی هم که برای چشمشون مشکلی پیش میاد اما ما، اکثریت جامعه رو در نظر میگیریم. یعنی با برآوردی که ما برای جامعه انجام دادیم؛ تعداد کسایی که در طول زندگیشون دچار آسیب برای دست و اثر انگشتشون میشن خیلی بیشتر از تعداد آدمایی هستن که الگوی عنبیشون رو از دست میدن.

از طرف دیگه، توی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی احتمال تقلب هم وجود داره! یعنی مثلا قرار بوده که وجود نداشته باشه اما کارمندای وظیفه شناس ما :) همیشه یه راهی برای پیچوندن کار پیدا میکنن.

اما برای عنبیه دیگه واقعا هیچ راهی وجود نداره! یعنی راستش تا الان کسی نتونسته راهی پیدا کنه!
چون الگوی عنبیه چشم هر فرد مخصوص به خودشه و فقط یدونه ازش تو کل دنیا وجود داره. تازه یه چیز جالبه دیگه هم ست که شاید ندونید: الگوی عنبیه ی هر چشم آدم با اون یکی چشمش هم فرق میکنه.

خلاصه که این دستگاه امنیت خیلی بالایی داره و امکان تقلب تا حالا براش پیدا نشده!

چجوری دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه رو تهیه کنم؟

شما می‌تونید همین الان به سایت ما (دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنید و با خوندن اطلاعات مربوط به هر دستگاه و دیدن دموی مربوط به مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه، دستگاه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. در ضمن هر سوالی هم که براتون پیش اومد میتونین با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرین و از کارشناسان ما شماوره‌ی رایگان دریافت کنید.

 

برچسب‌ها :

شنبه 10 / 12 / 1398 - 6:59 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 264

شما اعتقاد دارید كه سبک زندگی جهادی و انسانهای جهادی مختص به بچه حزباللهیها و اردویهای جهادی و یک قشر خاص در جامعه نیست و در واقع انسان جهادی برای شما همان انسان طراز جمهوری اسلامی است؛ همان انسانی که رسالت جمهوری اسلامی بهعنوان نهاد قدرت، تربیت و بهوجود آوردن چنین انسانهایی است. از سوي ديگر ديدگاه جنابعالی این است که خود جمهوری اسلامی موانعی را برای تولید چنین انسانهایی بهوجود میآورد که به عنوان مثال گاهي شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام ميبريد که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید كه بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟ سوال: شما اعتقاد دارید که سبک زندگی جهادی و انسانهای جهادی مختص به بچه حزباللهیها و اردویهای جهادی و یک قشر خاص در جامعه نیست و در واقع انسان جهادی برای شما همان انسان طراز جمهوری اسلامی است؛ همان انسانی که رسالت جمهوری اسلامی بهعنوان نهاد قدرت، تربیت و بهوجود آوردن چنین انسانهایی است. از سوی دیگر دیدگاه جنابعالی این است که خود جمهوری اسلامی موانعی را برای تولید چنین انسانهایی بهوجود میآورد که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟ میتوانید در هر زمان و مکانی به تایم کمپ دسترسی داشته باشید.

شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. علاوه بر این، دمنوش گیاه پنج انگشت یک درمان خانگی موثر برای حل مشکلات مختلف سلامتی است از جمله اختلالات قاعدگی، علائم یائسگی، PMS(اختلال پیش از قاعدگی)، گرگرفتگی، درد پستان (در اثر لمس)، کاهش تولید شیر و ناباروری. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بود. این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. در زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. انسانها وقتی به ضوابط حقوقی بیشتر خیره شوند، از این جهت خوب است که مراقبت میکنند حق را ضایع نکنند اما ما باید به اين موضوع فکر کنیم که اینها کی باید اخلاقی رفتار کنند؟ آیا یک جامعه پیشرفته یعنی تنها برخی از افراد جامعه بتوانند نخبه بشوند حتي اگر بسیاری از کسانی که میتوانستند نخبه بشوند در این فرایند از بین بروند؟

  • امکان راسگیری دریافتها و پرداختها
  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غيابی هستيد ؟
  • نمایش تاریخ جاری
  • نگهداری تصویر کالا
  • Easy Clocking
  • مجهز به دوربین 480*640 پیکسل
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد

عملکرد تشخیص چهره با عدم نیاز به برخورد با دستگاه (touch-free) باعث اطمینان ۱۰۰% از ثبت کلیه افراد ، رعایت بهداشت ، افزایش طول عمر دستگاه و حفظ امنیت می گردد . هرچه مقدار این درصد پایین تر باشد طبیعتا تضمین امنیت اطلاعات شما توسط این اسکنر با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. … به فعالیت ، اثر انگشت هر فردی که باید رفت و آمد او کنترل شود ، در دستگاه ثبت و در … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . Geofencing کمی پیشرفته تر است، زیرا استفاده از فناوری GPS یا RFID را قادر می سازد تا یک هشدار را هنگامی که یک دستگاه تلفن همراه وارد شده به محل مرز کار مجازی را ترک می کند را فعال کند. دستگاه Biostation A2 همچنین قابلیت استفاده به عنوان تلفن تصویری را دارد و از ویژگی های wifie ، poe بهره مند است واز طیف گسترده ای از کارت های RF را جهت انطباق پشتیبانی می کند.

اکثر سنسورهای اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تقریبا سریع و قابل اعتماد هستند ، اما استثنائاتی نیز وجود دارد. شادی در چهره، معمولا از طریق چشمها و لبخند بیان میشود. اگر مطابقت وجود داشت، حضور کارمند ثبت شده و با سرور حضور و غیاب هماهنگ میشود. دستگاه ساعت زنی BioStation 2 به گونه ای طراحی شده است که مطابقت و تاییدیه شناسایی افراد را با سرعت بالاِئی انجام دهد . شاید توانایی تشخیص ترس در چهرهی افراد و تصاویر، در نگاه اول مفید به نظر برسد. اول و مهمتر از همه، زمان کارکرد کارکنان شما در یک روز است. این ویژگی کارکنان را قادر می سازد تا از راه دور ساعت ها را به طور مداوم و به صورت ساعت بگذرانند. سپس ریدر اطلاعات دریافتی را به سیستم اصلی ارسال می کند و با توجه به محدودیت های تعیین شده ی قبلی اجازه دسترسی و یا عدم دسترسی شخص به نقطه ی مورد نظر را می دهد.


برچسب‌ها :

شنبه 10 / 12 / 1398 - 3:41 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 318

ضعف اصلی سنسور خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. کسانی که از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند این موضوع را به خوبی می دانند که دوربین هوشمند ممکن است هشدار های نادرست ارسال کند. این ویژگی دائمی بودن اثر انگشت ابزاری بسیار ارزشمند برای هکرهایی است که قصد رد شدن از یک اسکنر را دارند. هنگامی که یک اثر انگشت را با طی کردن مراحل فوق به عنوان اثر انگشت قابل اعتماد در آیفون خود ثبت میکنید، این اثر انگشت با لقب Fingerprint در لیست اثر انگشت های قابل اعتماد دستگاه ذخیره و نمایان میشود. امنیت بالا و کیفیت دستگاههای این برند باعث شده است که در حوزههای مختلف مانند امنیت اطلاعات، مهاجرت و معاملات مالی از این دستگاهها استفاده شود. حمل و نقل و نصب کاملا رایگان باعث شده است تا تفاوت را احساس کنید . خوراک آسیاب شده بوسیله دستگاه پلت تحت اثر بخار و فشار و گرمای 70 تا 85 درجه سانتی گراد به پلت تبديل خواهد شد. ولع شدید به خوردن غذاهای شیرین، شیرینیها یا غذاهای فراوریشدهی ناسالم برای بدن شما مضر است و میتواند وزنتان را افزایش بدهد و منجر به بروز برخی از بیماریها از جمله فشار خون بالا، دیابت و چاقی شود. مساله شناسایی چهره، استخراج خصوصیتی از ناحیه صورت و تایید یا تشخیص چهره را شامل می شود. 20- در صورت مرخصي يا غيبت هر يك از عوامل پيمانكاري اعم از مقيم يا نگهبان، پيمانكار مكلف است فرديا افراد ديگري را به عنوان جايگزين به ناظر معرفي نمايد .

 

دستگاه حضور و غیاب تایگر یکی دیگر از انواع دستگاه های کنترل تردد تایگر است که می توانید با استفاده از آن رفت و آمد افراد از مجموعه خود را به سادگی کنترل کنید. بنابراین بهترین راه جهت اطلاع از قیمت این وسیله و دیگر قطعات یدکی پرس پلت تماس با واحد فروش شرکت دومیشا می باشد. اکثر شرکتها در هنگام فروش این موضوع را به خریداران اطلاع نمی دهند. این ویژگی باعث می شود از یک نوع راهبند با کیفیت متوسط برای طیف وسیعی از اماکن در عرض های مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال، کلاه به سر گذاشتن میتواند شما را جوانتر از چیزی که هستید نمایش دهد یا گذاشتن عینک باعث افزایش سن شما خواهد شد. از آنجایی که تعداد مسافرین بسیار زیاد میباشد، استفاده سنتی از نگهبان ها و یا حراست جهت کنترل ورود و خروج مسافرین امکان پذیر نیست. دستگاه حامل سوپرت در شکل نمایشی با رنگ زرد مشخص شدهاست که سوپرت عرضی و قلم گیر و رنده تراش در روی آن بسته میشود. با اینکه در ظاهر همه چیز به راحتی انجام شده است، اما ساخت یک دستگاه اسکنر اثر انگشت مطمئن، امن، کوچک، سریع و مقرون به صرفه، به همین راحتیها نیست. با استفاده از ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 دیگر نیازی به حفظ و بهیادسپاری کدها و رمزها برای کنترل تردد نیست و فرد به راحتی می تواند فقط با چهره خود وارد پروسه احراز هویت شود.

 

دستگاه پلت زن کوچک دست دوم یک نمونه دیگر از این وسایل است. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها و حافظه دیگر محل نگهداری نمونه اثر انگشت یا چهره می باشد. تشخیص چهره ( Face Detection ) یا شناسایی چهره ( Face Recognition ) کدام مهم تر است ؟ احراز هویت چهره در سال جاری به نظر می رسد. دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک | دستگاه بلوک زنی تخم گذار دستگاه بلوک زنی تخم گذار نظر به سیستم عامل نیمه اتوماتیک طراحی شده - این دستگاه با بکار بردن پرسونل کاری کمتر دارای ظرفیت تولید بالا میباشد. در این روش پالسهای صوتی را به زیر آب ارسال میکنند تا به اشیاء برخورد کند و سپس به سمت ارسال کننده بازگردد. سنسور شناسایی اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب ZK مدل FP308 در رده خود قوی و ضد خش و ضد دشارژ الکترو استاتیکی می باشد که در کمتر از یک ثانیه اثر انگشت فرد را شناسایی می کند.

  • داراي رله جهت كار با Access Manage
  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر
  • رفع تمامی مشکلات نرم افزاری انواع دستگاه حضور و غیاب
  • دریافت و پرداخت چکهای تضمینی

که با انتخاب هر کارمند، مدیر می تواند شیفت کاری آنها در روز را مشاهده کند و همچنین ببیند کارمند در چه ساعتی وارد شده و در چه ساعتی خارج شده است. این سختافزار قدرتمند امکان ثبت، ردگیری و گرفتن گزارشهای مربوطه به تردد در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه میدهد. آنجایی که خروجی هر نرم افزار مجموعه گزارش هایی می باشد که در اختیار کاربر قرار می دهد لذا استفاده از نرم افزاری با گزارش ساز قوی بسیار حائز اهمیت می باشد. دستگاه تولید پلت مرغی وسیله ای است که برای تغذیه انواع طیور کاربرد دارد. بسیاری از خریداران که نسبت به خرید دستگاه پلت مدرن و به روز آوری شده اقدام می کنند. امکانش خیلی کم است که شرکت های تولید کننده ماشین آلات خوراک دام طیور و ماهی اقدام به انتشار لیست قیمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاین نماید. هزاران آگهی خرید و فروش دستگاه بلوک زنی دست دوم و نو با قیمت های مناسب در تهران و شهرستان .

فروش ماشین ابزار و ماشین سنگ زنی دست دوم در حد نو. عرضه دستگاه سنگ زنی سنترلس نو و دست دوم: انواع دستگاه های سنگ زن بدون مرغک با قابل اطمینان بالا را می توانید از ما درخواست کنید. ماشین ابزار - دستگاه سنگ زنی · سوران. رنگدانه ماشین سنگ زنیسنگ شکن برای فروش کشف سنگ انسان نما در مازندران! به همین ترتیب ترددی که در ساعت 10:30 ثبت شده است، تردد از نوع ورود به سازمان بوده و شروع حضور فرد در سازمان محسوب خواهد شد. شماره نوع آسیاب وزن توپ edi چین آسیاب توپ برای سنگ زنی jpproduct. این نوع از دستگاه های کنترل تردد دارای دوربینی هستند که با تشخیص چهره افراد، عبور و مرور را ممکن می سازد. این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده این دستگاه به پرفروش ترین دستگاه شرکت تبدیل شود.


برچسب‌ها :

شنبه 10 / 12 / 1398 - 1:58 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 294

علاوه بر این، شرکت های زیادی به تولید این دستگاه ها پرداخته و درحال رقابت با یکدیگر هستند؛ به همین دلیل تنها مسیله موجود برای سازمان ها درحال حاضر این است که کدام دستگاه موجود در بازار را خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که این مدل یکی از به روزترین و مجهزترین مدل های موجود در بازار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC7000 است. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته است. دستگاه حضور و غیاب یا سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری نیروهای انسانی خود را می دهد. برای مثال تکنولوژی LES در بسیاری از اسکنرهای پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت به کار رفته است که می تواند انگشت های جوهری، آلوده و حتی سائیده شده را نیز تشخیص بدهد.

قیمت دستگاه S-28309 ارزان و مقرون به صرفه است و برای مکان هایی که دنبال سیستم باکیفیت واقتصادی هستند بسیار قابل توجیه می باشد. اگر به دنبال راهنمای نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی هستید، این مطلب ما را برای اطلاع از مراحل نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از دست ندهید. با توجه به اینکه شما در لحظه نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میخواهید برای اولین بار از آن استفاده کنید، لازم است که از گزینه ثبت نام کارکنان استفاده کنید. با توجه به این که نحوه نصب دستگاههای مختلف و همچنین محل نصب آنها با یکدیگر متفاوت است، برای این مورد میتوانید از کاتالوگ دستگاه حضور و غیاب استفاده کنید. دستگاههای اثر انگشتی نسبت به سایردستگاههای حضور و غیاب رواج بیشتری دارند و تقریباً در همه سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی از آنها استفاده میشود. این دستگاهها ساز و کار بسیار سادهای دارند و استفاده از آنها بسیار راحتتر از حد تصور ماست.

این گروه خواستار پیگیری قضایی استفاده پلیس South Wales از این تکنولوژی شده است. دستگاه حضور و غياب FP-ED-307 يك دستگاه حضور و غياب اثرانگشتی و کارتی می باشد که قادر به تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطاي ممكن است. دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. این دستگاه از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاههای کارتی می باشد. هر کدام از دستگاههای حضور و غیاب علاوه بر صفحه کلید و بخشهای معرفی شده در بند قبلی، دارای یک بخش برای تأمین جریان الکتریکی و یک بخش برای ورود و خروج اطلاعات است. تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد . برای بار اول، انگشت کارکنان را به صورت مستقیم قرار دهید و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابیده به سمت چپ و به صورت خوابیده به سمت راست اسکن کنید. دستگاه حضور و غیاب و دستگاه اکسس کنترل برای سیستم کنترل دسترسی و سیستم مدیریت زمان ورود و خروج و تردد.



     
  • اصلاح دادهها


  •  
  • 10-4 - محل اقامت


  •  
  • وای فای


  •  
  • تعریف پرسنل و کاربر بدون محدودیت


  •  

 

 

سیستم جامع اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان از جمله قدرتمندترین زیرسیستم نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا می باشد. مزیت برنامههای تحت وب در این است که کاربر نیازی به دانلود برنامه یا نرم افزار مخصوصی ندارد. دلیل این امر این است که مجموعه داده که الگوریتمها را ایجاد کرده، آنقدر قوی نیست که رنگ افراد و زنها را تشخیص دهد. · دارای الگوریتم جدید تشخیص اثر انگشت با سرعت بالا. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. در این روش پالسهای صوتی را به زیر آب ارسال میکنند تا به اشیاء برخورد کند و سپس به سمت ارسال کننده بازگردد. دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید. یکی از بهترین روشهایی که با استفاده از آن میتوانید اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را متمایز و قابل شناسایی کنید مربوط به نامگذاری آنها میشود. Masterprints در واقع اثر انگشت های ساختگی هستند که شامل همه ویژگی های استانداردی که در یک اثر انگشت پیدا می شود هستند.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 8 / 12 / 1398 - 6:58 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 294

سپس شما هر موقع اقدام به بازگشایی قفل گوشی کنید، دوربین گوشی اطلاعات موجود را با موارد ثبت شده مقایسه می کند و در صورت تطابق با نمونه ثبت شده اقدام به بازگشایی قفل گوشی می کند. این دوربین های مدار بسته در مقایسه با سایر دوربین هایی که وجود دارند هزینه نسبتا بالایی دارند و شما برای خرید آن باید بودجه زیادی داشته باشید. شناسایی افراد ناشناس: هنگامی که یک سازمان (به عنوان مثال اداره پلیس) می خواهد چهره ای را شناسایی کند، از الگوریتم هایی برای مقایسه آن چهره با پایگاه داده ای از چهره ها استفاده می کند. برنامه به اشتباه دو بخش از تصویر را به عنوان چهره شناسایی کردهاست. اما فرا افزار حسابی از خجالت این ایراد کسل کننده درآمد و سیر تا پیاز پروسه شناسایی را در نیم ثانیه ی ناقابل رفع و رجوع کرد . تا قبل از ارائه ی PCA برای تشخیص چهره, بیشتر کارها روی شناسایی ویژگی های بخشهای صورت مانند چشمها, بینی, دهان و … و تعریف روابط بین این اعضا متمرکز بود. مقاله او طوری طراحی شده بود که جزییات نه نمونه متمایز اثر انگشت را به زبان لاتین با استفاده از تصاویر و توضیحات مربوطه به نمایش میگذاشت. قفل چهره فرایند های اسکنر اثر انگشت، پین یا الگو برای باز کردن قفل گوشی ندارد.

همزمان در بریتانیا، نیروهای پلیس برخی مناطق به صورت آزمایشی از تکنولوژی تشخیص چهره برای پیدا کردن افراد در بین تماشاچیان راگبی و فوتبال، در خیابانهای شهر، در بزرگداشتها و جشنوارههای موسیقی استفاده میکنند. زیرا در هنگام تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید، ابعاد آن تغییری پیدا نمیکند و در نتیجه مشخصات مکانی چهره نیز ثابت میماند. 3-وجود باطری UPS در دستگاه حضور و غیاب بسیار حایض اهمیت است در هنگام قطع برق این باطری UPS است که برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می نماید. یک اسکنر خوب در هنگام ذخیره سازی تصویری از اثر انگشت باید آن را رمزگذاری کند. چگونه میتوان تشخیص داد که در تصویری چهره انسان وجود دارد یا نه؟ ویژگی های انتخاب شده عمدتاً حاصل ارزیابی های ذهن انسان بودند و پیاده سازی آنها کار مشکلی بود. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند.

  1. دارای راهنمای Online
  2. قابلیت حفظ اطلاعات دستگاه در صورت قطع برق و باطری
  3. امکان تعیین دو سطح دسترسی جهت کاربر و مدیر
  4. قابليت ذخيره سازي ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد
  5. امکان مشاهده احکام پرسنل زیر مجموعه
  6. ابعاد و اندازه ها
  7. بلوتوث نسخه 3.0

از این طریق پرسنل از کارتهای بدون تماس (RFID) جهت ثبت ورود و خروج استفاده می کنند. سنسور شناسایی چهره در این دستگاه به ویژگیهایی در چهره اهمیت می دهد که حداکثر انعطاف با تغییرات چهره یک فرد را داشته باشد. دوربین های مدار بسته امکانات و ویژگی های متعددی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یک دوربین مدار بسته مناسب برای خود انتخاب کنید. با داشتن یک منبع مناسب و معقول از عکس ها، این ویژگی باید برای بازکردن قفل تلفن با چهره شما به خوبی کار کند. البته همراه با دستگاه یک عدد DVD آموزشی و دفترچه راهنمای فارسی ارسال می شود که شما می توانید قبل از استفاده از دستگاه فیلم آموشی آن را ببینید. اگر فیلم های جنایی و پلیسی را دیده باشید فرآیند های تشخیص چهره را در این گونه فیلم ها دیده اید. اگر شما با برنامه های قفل چهره اندروید بیشتری آشنایی دارید و یا تجربه استفاده از این گونه برنامه ها را دارید می توانید تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

 

سپس نحوه استفاده از برنامه AutoInput برای قفل تشخیص چهره اندروید را آموزش می دهیم. برای فعال کردن Trusted Face و باز کردن دستگاه اندروید با استفاده از تشخیص چهره، باید وارد تنظیمات امنیتی گوشی خود شوید. اگر به قفل کردن اثر انگشت علاقمند هستید می توانید پست نحوه خاموش و قفل کردن صفحه نمایش اندروید با استفاده از حسگر اثر انگشت را مطالعه بفرمایید. برنامه IObit Applock به تازگی قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمایش را برای محافت از حریم خصوصی اضافه کرده است. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها و حافظه دیگر محل نگهداری نمونه اثر انگشت یا چهره می باشد. حجم محاسبات برای استخراج ویژگی های یک اثر انگشت بسیار بالا می باشد. دستگاه هایی که Android 8.0 Oreo دارند یک متن سبز خواهند دید که از شما می خواهد AutoInput را فعال کنید. بیشتر قسمت ها حداقل به مدیری برای بررسی این برگه ها قبل از ارائه به بخش کارپردازی نیاز دارند. شاید بدانید که در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و آمریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کار می ­شدند و کنترل تردد و ساعت حضور و غیاب کارکنان، اهمیت بالایی داشت.

 

اگر فایلهای شما در مسیر دیگری وجود دارند حتما آدرس صحیح فایل را در ابتدای کد وارد کنید و توجه داشته باشید که در آدرسها به جای استفاده از علامت Backslash از علامتSlash استفاده کنید. در سال 1888 نوع دیگری از دستگاه حضور و غیاب توسط دکتر الکساندر دی اختراع شد که به دستگاه حضور و غیاب دی شهرت یافت. Face ID و برنامه های مشابه: برای راه اندازی فیس ای دی (یا سیستم ها مشابه) رو تلفن همراهتان، عکس های مختلفی از صورت شما ثبت می شود و فاصله بین ویژگی های صورت را اندازه گیری می کند. نخستین کار در سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل، جمعآوری اطلاعات تردد پرسنل با سرعت و دقت کافی میباشد. وصل می شود، ورود و خروج کارمندان را کنترل می کند. همین نکته باعث شده تا هنگامی که به امنیت بالا در سیستم­ های کنترل دسترسی نیاز است، تکنولوژی­ های بیومتریک بیش از پیش مورد توجه باشند. دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به یک سنسور الکترونیک برای ثبت تصویر دیجیتالی الگوی اثر انگشت وابسته است. سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 8 / 12 / 1398 - 2:40 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 260

راه اندازی تصویربرداری پیچیده تر است. رابط کاربری مدرن، یکپارچگی حضور و غیاب و کنترل دسترسی، نصب و راه اندازی ساده و ارتباط پایدار با دستگاه ها از مزایای این نسخه از نرم افزار می باشد. با این حال، حتی اپهای خاص دارای قابلیتهای ویژهای هستند که شبیه به یکدیگر به نظر میآیند ولی کاربردی متفاوت دارند. شرکت نانو تکنیک ارائه دهنده دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با منوی کاملا فارسی و بسیار ساده با قابلیت های گوناگون کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد. 200 روش دستگاه پرتابل مناسب تولید بلوک و کفسازی 3 فاز. این دستگاه قابلیت شناسایی از طریق اثر انگشت، کارت بدون تماس و رمز عبور را دارد که پرسنل می توانند از طریق یکی از این روش ها تردد ورود، خروج، مرخصی یا ماموریت خود را ثبت کنند. با زدن دکمه Enter سریالهایی را که میخواهیم را انتخاب کنیم نشان میدهد که این سریال ها برای فروش انتخاب شدهاند .

… جهت دریافت تعرفه قیمت ,مشاوره رایگان و توضیحات محصولات با ما تماس بگیرید … توزیع کننده حرفه ای در زمینه پخش ماشین الات و ابزار الات باغبانی. تیلر چمن زن سمپاش ماشین آلات کشاورزی علف زن. در سایت بازار بزرگ کشاورزی علف . معمولا در مدارس، اداره، شرکت و انواع مجموعه های کاری حضور و غیاب صورت می گیرد. محصولات ما شامل دستگاه حضور و غیاب در طرح های متنوع می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. این گزارش مربوط به زیر تردد پرسنل میباشد. هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تعداد پرسنل شرکت و نیز گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه (خواندن) ترددها را چک کنید. مدیران و صاحبان کسب و کار موقعی میتوانند نظارت درستی بر عملکرد پرسنل خود داشته باشند که از علم روز بهره ببرند. دستگاه های حضور و غیاب بر مبنای مکانیزم عملکرد به انواع مختلفی طبقه بندی میشود . ناگفته پیداست دستگاه هایی با قابلیت شناسایی چهره از فناوری مدرن تری نسبت به انواع دیگر برخوردارند و بهترین عملکرد را در میان دیگر انواع دارند.

  • نرم افزار حضور و غیاب
  • دارای پورت USB جهت انتقال دیتا در زمانی که شبکه قطع است
  • 8دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۵ کاربر مدل ۵-AT480
  • 2015/03/07 #1

مدل 4552 یک علف زن موتوری محصولی از شرکت رونیکس با وزن 7.1 کیلوگرم می باشد. در اینجا شریانها شامل رگ های خلفی و خلطی هستند که از پودندال ایلو هیپوگاستریک می آیند. شمشاد زن و حاشیه … دستگاه سه کاره شامل هد شمشادزن، اره شاخه بر و هدعلفزن، حاشیه زن. این پارامترهای فیزیولوژیکی شامل (چشم - اثر انگشت - چهره نگاری - دست - رگ ها - گوش - لب ها - شکل ظاهری پوست - طیف الکترو مغناطیسی پوست - ناخن ) هستند. پردازنده قوی دستگاه باعث می شود که تشخیص چهره در این دستگاه در کمتر از یک ثانیه انجام شود. برقراری روابط نزدیک میان مدیر و کارکنان یک سازمان از خصوصیات اخلاقی و ضرورت های اساسی مدیریت است. سنگ های تلفن همراه کارخانه سنگ شکن ساخته شده در ترکیه کارخانه سنگ شکنی با . نو تولید فک ایران با ظرفیت 350 تن در ساعت و به ابعاد دهانه 120x100cm به فروش می رسد.

حد نو ٠٩١٣٣١١٥٩٥٦. سهشنبه، 9 خرداد 1391. آگهی های مرتبط. 18 مارس 2017 … جزئیات آگهی فروش با کد 856، چمن زن ،علف زن ،سمپاش ،اره برقی ، دستگاه … کد آگهی ۸۵۶; شاخه ماشین آلات، کشاورزی، همه; قیمت توافقی; شیوه ارسال . ماشین علف زنی قیمت علف . قیمت انواع علف زن. دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی، یکی از انواع دستگاه های حضور و غیابه که نه به گرونی و پیشرفتگی دستگاه کنترل تردد تشخیص عنبیه و تشخیص چهرست؛ نه به سادگی و پیش پا افتادگی دستگاه حضور و غیاب کارتی. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. ماشین لباسشویی طلا مورد استفاده برای گیاه طلا در معدن.ماشین آلات پردازش طلا دریافت قیمت » گیاهان استخراج از معادن طلا برای فروش در آفریقای جنوبی . نصب برنامه ها نیاز به توضیحی ندارد فقط هنگام نصب برنامه Tak Hozoor Admin روی سیستم مدیر شما باید رمز عبور را با ارسال درخواست پیامکی دریافت کنید و برنامه را نصب کنید.

از دیگر استفادههای این سیستم میتوان به کابردهای آن در حوزههای سلامت و تبلیغات اشاره نمود. این امر نه تنها در زمان صرفه جویی میکند بلکه با فراهم کردن دادههای بدون خطا و به موقع بهرهوری مالی را افزایش میدهد. سيستمهاي حضور و غياب مبتني بر سنسور اثر انگشت، از پيشرفته ترين سيستمهاي شناسايي افراد توسط اثر انگشت و ثبت تردد آنها با اهداف مختلف مي باشد. الصفحة الرئيسية استفاده از 1000 کارخانه سنگ شکنی تن در ساعت برای فروش. فرایند سنگ آهک کارخانه سنگ شکنی. تن زغال سنگ کارخانه سنگ شکنی در ساعت چین. استفاده از 1000 کارخانه سنگ شکنی تن در ساعت برای فروش. اما مشکلی که این نرم افزارها به طور معمول دارا می باشند گزارشگیری از آن ها برای بازه های بیش از چند ماه سخت و در برخی از آنها غیر ممکن است . در این مرحله گوشی شما اخطار می دهد که استفاده از چهره برای باز کردن قفل با استفاده از پین امن نیست.

موتور دوزمانه 25/4cc با قدرت 1/3hp. مجهز به تیغه فولادی برای حاشیه زن. کیفیت و مناسبترین قیمت,کارگاه … عدد دستگاه بلوک زن لیکا تیغه ایی در . قیمت دستگاه لیکا بلوک. میهن مارکت - لیست قیمت فروش روزانه آنلاین و رقابتی فروشندگان چمن زن ، علف زن دستی و موتوری برند ماکیتا makita. ماشین چمن زن هوندا: کوتاه کردن علفها با سرعت ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت! ماشین های . سال 1385 با هدف تولید انواع ماشین آلات . آسانی استخراج و جایابی ویژگی های چهره. در روش های بومی برای تغییر چهره جاعلان روش های مختلف استفاده می کنند ، یکی استفاده از یک عکس در ابعاد واقعی از صورت فردی است که اجازه دسترسی دارد. رحم تنها حدود سه اینچ طول و دو اینچ عرض دارد، اما در دوران بارداری به سرعت و به طور چشمگیری تغییر می کند. اره با طول …. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و توانایی … T-28305 اثر انگشتی،رمز عبور و کارتی. به جرات می توان گفت سیستم حضور و غیاب توانا در مقایسه با سایر دستگاه ها و سیستم های موجود، قدرتمندترین نرم افزار کاملاً اتوماتیک و هوشمند کنترل تردد دانش آموزان در مدارس می باشد. می توان گفت که اگرچه سرعت تشخیص اثر انگشت به اندازه ی کارت بالا نیست؛ ولی کاملاً قابل قبول و منطقی است.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 8 / 12 / 1398 - 2:08 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 290

 

پس از تولید اسپرم، آنها در اپیدیدیم ذخیره می شوند. این دستگاه جزء کامل ترین دستگاه های تولید جهان گستر است زیرا پورت های ارتباطی شبکه، وای فای، وای گَند و سرویس پوش را پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900 ، کامل ترین دستگاه تولید جهان گستر است. شرکت ورق و کارتن جهان گستر پرنیانتولید کننده ورق 3 لایه و ورق 5 لایه و کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه و کارتن لمینت. دستگاه های سری RF جهان گستر هر کدام حداقل دو الگوریتم تشخیص چهره دارند و با استفاده از آن ها می توان اسکن بسیار دقیق و تشخیص کاملاً منحصر به فردی از چهره را در این دستگاه ها داشت. برای خرید ساعت حضور و غیاب ابتدا باید کاربرد آن را برای سازمان خود مشخص کنید. در ضمن برای نگهداری، به روز رسانی و رفع مشکلات احتمالی آن نیاز به کارشناس نرمافزار می باشد، اما نرمافزار ابری هیچگونه هزینه خرید و نگهداری ندارد و برای استفاده از آن، پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه کافی است.

 

اگر قصد خرید دستگاه حصور و غیاب الکترونیکی را دارید ، در هر برندی با هر قیمتی نگاه ویژه به تجهیز دستگاه به باتری داشته باشید . سامانه ساتنا بدون دریافت کارمزد مبالغ کلان را در زمانی کمتر از دو ساعت انتقال داده و تنها درخواست هایی که خارج از ساعات اعلام شده ثبت شوند را در روز کاری بعد انجام می دهد. اما بدلیل اینکه نرمافزار های ابری بطور همزمان توسط شرکتهای متعدد استفاده می شوند، معمولا امکانات ثابت و محدودی در اختیار مشتری قرار می دهند. 1. بیشترین سطح تماس: انگشت خود را طوری قرار دهید که به طور کامل سطح سنسور اثر انگشت را بپوشاند و بیشترین تماس را با آن داشته باشد. امروزه پیشرفتهای صورت گرفته در زمینههای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. امروزه در برخی از لپ تاپ ها، از فناوری Finger Print Reader یا همان قابلیت حسگر اثر انگشت، استفاده شده است تا روشن شدن و آغاز به کار دستگاه منوط به لمس یک دکمه توسط کاربر گردد. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. نرمافزار تک کاربره فقط بر روی یک کامپیوتر نصب می شود و بیشتر برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. در حضور و غیاب ابری، داده ها بر روی سرور شرکت ارائه دهنده خدمات قرار دارد.

  • تحت ویندوز
  • گزارش تردد تمام صفحه هفتگی برای فرد (PW 1600)
  • قابلیت استفاده از تشخیص چهره
  • Gentle Max Pro
  • تعریف الگوهاي غیر معمول براي رفت و آمد پرسنل
  • سه شنبه- موظفی از ساعت 14:00 تا 16:00

بانک اطلاعاتی آن هم معمولا Sql Server است که بر روی کامپیوتر سرور نصب و نگهداری می شود. در تقسیم بندی دیگر، نرمافزار افزار های حضور و غیاب به دو دسته نرمافزار های ویندوزی و نرمافزار های تحت وب تقسیم می شوند. فناوری های بسیاری برای ردیابی حضور و غیاب کارمندان وجود دارد و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب یکی از بهترین آنها است. در یک تقسیم بندی کلی، نرمافزار های حضور و غیاب به دو گروه تک کاربره و چند کاربره تقسیم می شوند. نرم افزار چند کاربره بر روی دو یا چند کامپیوتر با مرکزیت یک کامپیوتر (سرور) نصب می شود. هر کاربر بر روی کامپیوتر خود و از طریق شبکه به سرور متصل شده و بنابر سطح دسترسی تعریف شده، می تواند به قسمتهای مشخص و مرتبط با خود دسترسی داشته باشد. صفحه نمایش 3 اینچی و رنگی با منوی فارسی به همراه قابلیت نمایش عکس و نام پرسنل از دیگر مزایای این دستگاه می باشد. این دستگاه این قابلیت را دارد که ۲۰۰۰ چهره، ۲۰۰۰ اثر انگشت و ده هزار کارت را در خود ذخیره داشته باشد.

سنسور دوربینی که در این مدل به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نماش می دهد و همچنین قابلیت ثبت تردد افراد از طریق کارت و رمز عبور فراهم می باشد. نرم افزارهای تحت win وتحت web ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه وزمانی فراهم می سازد. برای قراردادن هرچه بهتر انگشت روی سنسور اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب، توصیه می شود که انگشت سبابه یا وسط خود را به دستگاه بشناسانید. بسیاری از شرکت ها از سیستم های حضور و غیاب بیومتریک به سمت بکارگیری نرم افزارهای حضور و غیاب تحت وب حرکت می کنند. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. هر تصویر میتواند بصورت یک ماتریس تلقی شده و سپس عملیات جبری و تبدیلات ریاضی مختلف بر روی آن اعمال گردد.

این سیستم با شناسایی دستگاه های تلفن همراه که برنامه حضور و غیاب روی آنها نصب شده است به محض اینکه کارمندان در محدوده وای فای دفاتر کار قرار گیرند، شروع به کار می کند. هنگام تعریف اولین روزکاری، ابتدا ساعت شروع را وارد نمایید. زمانی که دوربین نمی تواند تصاویر را شناسایی و تجزیه و تحلیل کند شروع به فرستادن هشدار می کند. تقریباً هر کدام از دستگاه هایی که مجهز به دوربین مادون قرمز باشند، می توانند در محیط های کم نور و تاریک به راحتی کار کنند ولی آن چیزی که پاشنه آشیل این دستگاه ها است، محیط های پرنور است. دستگاه مجهز به دوربین مادون قرمز برای تشخیص و اندازه گیری عمق در چهره است. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد. اما استخراج ویژگی به اخذ خصوصیاتی که می توان به سیستم طبقه بندی چهره داد، اشاره می کند.


برچسب‌ها :

سه شنبه 6 / 12 / 1398 - 4:35 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 296

متاسفانه به دلیل ضعف موجود در پرتال های موجود و عدم تمرکز بر روی بخش تهیه گزارشات ، کارنامه و نمودارهای های کیفی شاهد عدم نارضایتی مدیران بوده ایم. مدل ارائه شده بر روی تشخیص حالات چهره یک فرد از یک تصویر واحد تمرکز دارد. در این مطلب موضوعات مختلفی در رابطه با نقاط ضعف تشخیص چهره گفته شد که با استفاده از روش های جدید تا حدی برطرف می شوند. این سلول زیگوت جدید شروع به تجزیه سریع در عرض چند ساعت بعد از یک فرایند به نام میتوز می کند و این سلول گسترش یافته سلول ها اکنون نطفه نامیده می شود. یکی از این روش ها که در انواع دستگاه ها و مکان ها از سازمان های بزرگ گرفته تا حتی گوشی همراه و لپ تاپ ها از آن استفاده می شود روش احراز هویت از طریق اثر انگشت است. یکی از مشکلات موجود ، عدم رضایت مدیران مدارس از وب سایت های ارائه شده به آنها می باشد.

سیستم اتوماسیون آموزشگاه بهسامان مورد تایید 100 ها آموزشگاه برتر در سراسر کشور می باشد.نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان نخستین و جامع ترین نرم افزار مدیریت آموزشگاهی تحت وب در کشور است. گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. البته در صورتی که هر یک از کلاس های مدرسه دارای لپ تاپ و یا کامپیوتر باشد هر یک از معلمان با اطلاعات کاربری قادر به ورود به نرم افزار می باشند. شرکت طرح اندیشان تولید موفق به ارائه پکیج نرم افزاری توانا در جهت مدیریت هوشمند این اطلاعات گردیده است که سهولت در استفاده و کاربری با داشتن حداقل دانش کامپیوتری را در طراحی برنامه را در نظر گرفته ایم. اما این خدمت نیز ابهامات زیادی داشت و شرکت های بسیاری موفق به دریافت این ارز نشدند. شرکت های خارجی و ایرانی زیادی هستند که مشغول به تولید دستگاه های حضور و غیاب هستند. دستگاه جدید ساعت زنی داهوا، این قابلیت را دارد که تا حدود زیادی شخصی سازی شود.

این سیستم قابلیت برگزاری آزمون بصورت آنلاین را نیز دارا می باشد. در این زیر سیستم حق التدریس اساتید و کارکنان براساس نوع قرارداد مشخص و فیش های حقوقی صادر می گردد تمام ضوابط ، بندها و تبصره ها در قرار داد در این نرم افزار مشخص می گردد. این شرکت ها دستگاه های خود را با امکانات و قابلیت های متفاوت و البته قیمت های متفاوتی عرضه می کنند. قابلیت های گسترده و منحصر به فرد موجود در ماژول گزارشات ، نرم افزار مدیریت توانا را نسبت به سایر نرم افزارهای موجود متمایز و برجسته می سازد. پس از تکمیل برنامه درسی تمامی کلاس ها ، می توان به سادگی از بخش گزارشات از آن پرینت گرفت و برنامه ها را در اختیار دانش آموزان قرار داد. همچنین در آن امکان ورود کارکنان با نام کاربری و رمز عبور تحت شبکه برای مشاهده گزارشات خود وجود دارد. در ماژول پرتال امکان انتخاب قالب های مختلف و همچنین طرح سفارشی به انتخاب مشتری وجود دارد. در واقع طیف وسیع انتخاب گزینه های فیلترینک اطلاعات امکان تهیه بیش از 2700 نوع گزارش را به کاربران می دهد. ارسال sms یادآوری بدهی و قسط ها که البته با وجود گزینه ای در نرم افزار می توان sms های اطلاع رسانی را به طور اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت در زمان های خاصی ارسال نمود. این دستگاه ها با انواع روش های شناسایی افراد توانایی تشخیص فرد مورد نظر را دارند.



     
  • امکان رزرو غذا از طریق دستگاه


  •  
  • 8 غيبت


  •  
  • زنان 30 تا 34 ساله دارای احتمال 63٪ برای بارداری هستند


  •  
  • امکان استفاده از سرویس push بر روی دستگاه ها


  •  

 

 

اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 دارای دو دوربين حرفه ای جهت كنترل و تطبيق تصوير پرسنل با بانك اطلاعاتي با قابلیت تغییر درجه دوربین بر اساس قد افراد می باشد. اتوماسیون آموزشگاهی بهسامان، ماژول حضور و غیاب قابلیت کنترل تردد کارکنان و اساتید را نیز دار می باشد. یکی از قابلیتهای دستگاه حضور غیاب به همراه اتوماسیون مجموعه ورزشی، استفاده برای گزارشگیری آنلاین باشگاه است. دستگاه های حضور و غیاب یکی از انواع ماشین های اداری هستند که امروزه از الزامات هر شرکت و اداره ای می باشند. کاربر گرامی همچنین شما میتوانید نرم افزار های حضور و غیاب شرکت دانش بنیان را از این صفحه دانلود نمایید. این شهر از طریق راه زمینی از سمت شمال به مشهد و از سمت جنوب به چابهار مرتبط شده و همچنین دارای ایستگاه راهآهن و فرودگاه بینالمللی است. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی دستگاه حضور و غیاب مشهد چیست؟ روش های ثبت ورود و یا خروج از شرکت با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب معمولا در چندین دسته جای می گیرد.

نوعی از دستگاه اثر انگشتی دو فینگیره است به این معنی که می توان از فینگر اول برای ثبت ورود و خروج و از فینگر دوم جهت انتخاب غذا یا مواردی دیگر استفاده نمود. برخی از آنها می توانند بصورت اسکنر اثر انگشت 4 انگشتی باشند و برخی بصورت تک انگشت، که همین موضوع تفاوت هایی را ایجاد می کند. این امکان برای مجموعه هایی کاربرد دارد که از دستگاه هایی با قابلیت اتصال به فلش مموری استفاده می کنند. پرتال به وب سایت هایی تلقی می شوند که بصورت داینامیک محتویاتش قابل تغییر می باشد و مدیر سایت نیاز به دانش فنی برای استفاده از آن را ندارد. ارسال کارنامه در همه پنل ها وجود دارد اما کاربری آن و امکاناتی که فراهم می نماید از مواردی است که باید به آن توجه نمود. برخی دستگاه ها می ­توانند همزمان تشخیص چهره و اثر انگشت را باهم انجام دهند که میزان امنیت آنها در بالاترین حد ممکن بوده و برای سازمان های دفاعی و امنیتی بهترین گزینه هستند.

برخی شرکتها هنگام فروش دستگاه حضور و غیاب ، یک نرم افزار حضور و غیاب بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند که البته این نرم افزارها معمولاً دارای امکانات محدودی است. امکانات تهیه نسخه پشتیبانی و بازیابی آن نیز در دستگاه حضور غیاب وجود دارد. كیف حمل: برای مشتریانی كه نیاز به جایجایی یا حمل دستگاه حضور و غیاب دارند، استفاده از این كیف با توجه به لایه های محافظ آن توصیه می شود. دستگاه حضور غیاب توانایی محاسبه مجموع حضور، اضافه کار، کسر کار، اضافه کار روز تعطیل، غیبت موجه یا غیر موجه، ماموریت اداری و مرخصی روزانه یا ساعتی را برای هر شخص محاسبه و گزارشگیری نماید. پنل های پیامکی که در اختیار مدارس جهت ارسال SMS قرار داده می شود نیز دارای مشکلات خاص خود هستند که تنها بر مشکلات موجود در مدارس اضافه می نمایند. امکان انتخاب شیوه محاسبه اضافه کار براساس قانون کار یا مبلغ ثابت برای هر ساعت اضافه کار.


برچسب‌ها :

سه شنبه 6 / 12 / 1398 - 4:03 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 334

سه گزینه پرکاربرد درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست جابجایی شیفت، در بالای نمودار وجود دارند که به راحتی می­توان هر کدام از این سه عملیات را، در صورت نیاز انجام داد. توجه داشته باشید که در اینجا با استفاده از تابع rectangle از کتابخانه OpenCV عملیات رسم را روی تصویر اصلی (رنگی) انجام میدهیم. با یک دستگاه کنترل دسترسی شما قادرید تمامی رفت و آمدهای انجام شده در حیطه زیر پوشش را در هر زمان دلخواه بررسی کنید. هر یک از مکالمات آنها با این هدف زمزمه می شوند که باکتری ها قبل از آغاز حمله به ارگانیزم میزبان خود که می تواند بدن شما باشد، دریابند چند نمونه از گونه های آنها در موقعیت حاضرند. مرحله بعدی ورود به تنظیمات مودم مجموعه است. در نسخههای قدیمیتر ویندوز نیز یعنی ویندوز 7 و ویندوز 8 تنظیمات تا حدود زیادی مشابه تنظیمات ویندوز 10 است. شماره دستگاه و آیپی دستگاه را اعلام نمایید تا پس از تست ارتباط ساعت در سیستم شما تنظیم گردد. باید از Ip تعریف شده بر روی دستگاه حضور و غیاب Ping بزنید بررسی نمایید چه پیغامی میدهد اگر Reply باشد مشکلی از نظر شبکه داخلی واحد وجود ندارد.به راهبر سیستم در مرکز اطلاع دهید. بهترین دستگاه حضور و غیاب ارزان دستگاهی است که علاوه بر روش شناسایی کارت و کلمه عبور که قابل اطمینان نیستند, مجهز به سنسور اثرانگشت نیز باشد.

 

موبایل ساعتی طرح اپل واچ هم به طور کاملا فول کپی در ظاهر و رنگ و جنس بدنه از اصل خود ساهته شده است. دستگاه، عملکرد آنی، نمایش هم زمان همچنین توسعه پذیری دستگاه به صدها درب با کنترل مرکزی و عدم محدودیت در دستگاه های جانبی نیز به این تعریف افزوده می گردند. و همچنین به راحتی از طریق عکاسی ترک خورده است. کارمندان اغلب خودشان را خیلی با کاغذ بازی درگیر می کنند که در نهایت منجر به این می شود که آنها روی هم انباشته شده و شما را سر در گم می کنند. بنابراین افرادی که تمایل به خرید دستگاه پلت دست دوم دارند می توانند از این فرصت نهایت بهره را ببرند. مهم ترین علتی که اطلاعاتی در سیستم ثبت نمی شود قطع برق دستگاه می باشد و در نهایت باید از سالم بودن دستگاه تردد واحد خود مطمئن باشید. مهم ترین ویژگی یک دستگاه کنترل تردد شبکه پذیر، توانایی اپراتور کامپیوتر بر کنترل موردی وضعیت وقایع و رخدادها و برنامه ریزی سریع آن می باشد.


برچسب‌ها :

دوشنبه 5 / 12 / 1398 - 11:58 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 297

در واقع امنیت دستگاه کارت خوان را نمی ­توان بیش از این بهبود داد و هر سازمانی که اولویت اول آن امنیت در کنترل تردد باشد، باید گزینه دستگاه های بیومتریک را انتخاب نماید. بخش اول با ابزارهای سختافزاری و بخش دوم با ابزارهای نرمافزاری مدیریت میشود. کارمندکنترل نام نرم افزار مدیریت کارمندان ایرانی است که بسته ای کامل برای یک مدیر است تا بتواند به سادگی و به طور دقیق کارمندان شرکت خود را کنترل کند. حال میخواهیم بررسی کنیم که این تفاوت قیمت (که کم هم نیست) آیا برای مدیر توجیه اقتصادی دارد یا باید همان دستگاههای چینی را تهیه کند. Ip که آن را ipaddress هم می نامند مخفف عبارت اینترنت پروتکل یا همان آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یکسری اعداد با قاعده به هروسیله ای که به شبکه networkمتصل شود اختصاص داده می شود. هر نوع تکنولوژی دارای مزایا و معایب خودش است، و به بهترین نحوه برای کاربردهای خاص مناسب است.

همچنین جهت بهره برداری هر چه بیشتر از این امکانات، ابزار کاربردی سما در پلت فرم های IOS و Android پیاده سازی و ارائه گردیده است. پروژه موبایل اطلس در دو پلتفرم Android و IOS پیاده سازی شده است. طراحی و تولید سیستم های کنترل تردد جهت بالا بردن بهروری کارکنان و افزایش امنیت و کاهش هزینه نیروی انسانی فراهم شده است. جهت سرعت بخشیدن به عملیات کاربر و کاهش مصرف پهنای باند دیتاهای ارسال شده از سرویس در اپلیکیشن به طور موقت تا خارج شدن اپلیکیشن از حافظه دستگاه در Cashنگهداری می شوند. نرم افزارهای حضور و غیاب در سه نوع نرم افزار تحت ویندوز، تحت وب و اپلیکیشن اندروید وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارند. برای روزهایی هم که ترددی برای فردی ثبت نشده باید یکی از حالات مرخصی، مأموریت، غیبت و یا تعطیل در نظر گرفت و محاسبات را با توجه به قوانین هر یک از این حالات انجام داد.

در پایان دوره برای پرداخت حقوق و دستمزد در فرآیند دستی ، نیازمند جمع آوری کارت های زمان است زمان لازم برای انجام این کار برای کل سازمان می تواند بسیار خسته کننده باشد. معمولا حتی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب کارمندان و پرسنل بر روی حقوق دریافتی آن ها تاثیر گذار است. مسلماً استفاده از این روش نگهداری از اطلاعات حضور و غیاب پرسنل باعث سرعت در دستیابی و از بین رفتن نگرانی از بابت از دست رفتن این اطلاعات در بلند مدت خواهد گردید. یک نرم افزار خوب باید از لحاظ عملکرد، ساده و آسان باشد تا کارکنان بتوانند به سرعت استفاده از آن را یاد بگیرند و به راحتی با آن کار کنند. 3-4 بخشهای کارکردی:به مجموعه افرادی که به لحاظ چارت سازمانی در یک بخش قرار می گیرند بخشهای کارکردی می گویند که ممکن است در گروه های مختلف باشند. دستگاه Fara Af490w برای تمامی مشاغل اداری ومشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار اثر کم رنگ شده باشد و باشگاه ها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است.



     
  • گران قیمت بودن


  •  
  • موقعیت خاص چشمها، دهان و بینی و …


  •  
  • پشتیبانی از شبکه و USB


  •  
  • مقدار مربوطه در نقطه 2 برابر با A + B است


  •  
  • 3 ویژگی نرم افزار حضور و غیاب مدرسه


  •  
  • راهبند بتا


  •  

 

 

کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. منظور از داینامیک بودن آی پی این است که دستگاه شما با هربار اتصال به شبکه نت یک شماره شناسایی به آن اختصاص داده می شود. در اندروید این کار با Xamarin.Droid و در IOS اینکار با Xamarin.Touch امکان پذیر است. 2-3-1کامل : در این روش خلاصه وضعيت کارکرد بدون در نظر گرفتن تردد، کارکرد کامل براي محدوده زماني انتخاب شده براي فرد در نظر گرفته مي شودو اين روش براي مديران ارشد انتخاب مي شود. با تشکر از شما که سایت گروه مهندسی رسا را جهت ملاحظه محصولات انتخاب فرمودید. • جهت ارتباط با دیتابیس و ذخیره و دریافت اطلاعات استفاده شده است. دیتابیس محلی اپلیکیشن Sql lite می باشد. برای اجرای اپلیکیشن در دستگاه ها فقط دسترسی به شبکه و اینترنت مورد نیاز می باشد.


برچسب‌ها :

دوشنبه 5 / 12 / 1398 - 3:17 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 304

همان طور که مشاهده می کنید, بردار ویژه در واقع شامل عکسهایی با همان ابعاد عکس های ورودی می باشد که شبیه به شبح هستند. از قابلیتهای ویژه میتوان به دریافت کلیه اطلاعات دانش آموزان و کارنامه های ایشان در کمترین زمان ( برای مثال : اطلاعات کامل ششصد دانش آموز به همراه کلیه نمرات و کارنامه اینترنتی فقط در 15 ثانیه انتقال میابد . برای این کار از مجموعه داده یAT&T متعلق به دانشگاه کمبریج استفاده می کنیم. دوما کارکنان بعضی از سازمان ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن. امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینهها قابل مشاهده بوده و حتی این روند، رو به رشد میباشد. دو مقوله مهم امنیت(Security) و همراه بودن(Mobility) از ویژگیهای منحصربهفرد این تکنولوژی است. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند، میزان کارایی، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید.

شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو با قیمت مناسب را ملاحظه بفرمائید تنوع محصولات مانند دستگاه حضور و غیاب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. ظرفیت تردد نیز عامل مهمی در تعیین قیمت دستگاه بوده و برخی از خریداران به دلیل ارزان بودن، دستگاه دارای ظرفیت تردد کم را انتخاب میکنند. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. به طور کلی نور محیط کار معمولی بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوکس است، پس باید دستگاهی را انتخاب کرد که توانایی شدت نور بالای ۸۰۰۰ لوکس را داشته باشد. انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب با نوع فعالیت مجموعه شما، بر اساس ملاکهای مختلفی صورت می گیرد. فیلتر گابور یکی از روش های مبتنی بر ویژگی است که می تواند برای رفع نقطه ضعف PCA مورد استفاده قرار گیرد.

سپس روش های استخراج ویژگی در چهره شرح داده می شود. در زیر لیست مقالات ترجمه شده با موضوع تشخیص چهره توسط سایت ترجمه فا تهیه شده که میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس ترجمه فارسی آن را که توسط مترجمین مجرب ترجمه شده، خریداری نمایید. سپس یک دوربین CCD، پرتوهای باز تابیده را دریافت کرده و از روی آنها یک عکس سیاه و سفید میسازد. این روش معمولا قدرت تشخیص موثری دارد و حتی اگر صورت فرد در زاویه درستی جلو دوربین قرار نگرفته باشد، اگر بدون پوشش باشد، به راحتی شناسایی می شود. جهادگری فقط مربوط به رفع محرومیتها و دفاع از مظلومیتها نیست. اگر یک انسانی فقط اسیر منافع خودش باشد و برای آرمان کار نکند، نمیتواند زندگی جهادی داشته باشد. فاصله گرفتن نه به معنای اینکه آن ضوابط را بهعنوان حداقل رعایت نکند، بلکه به این معنا که فضای رفتاری خودش را تحت حاکمیت آن ضوابط قرار ندهد بلکه تحت حاکمیت ارزشهای اخلاقی قرار دهد.

  1. قابلیت حمل و نقل آسان
  2. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر
  3. به کارمند منابع انسانی و یا کارمند IT نیاز دارند
  4. یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

به این ترتیب آن فرد با اتصال و یا نزدیک کردن کارت خود به دستگاه، زمان دقیق تردد خود را ثبت می کند. جلوگیری از اتلاف وقت و سوء استفاده: برخی از افراد وقت خود را صرف انجام کارهای بیهوده کرده و یا به جای همکار خود که دیر کرده کارت می زنند؛ جلوگیری می شود. دقت فرمایید کرم زینک را به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده نمایید. این دستگاه برای اتصال به کامپیوتر و گوشیهای هوشمند طراحی شده و به کمک آن میتوان اسکن اثر انگشت را در هر حالتی و در حضور نور یا بدون حضور نور انجام داد. ما کیفیت قیمت دستگاه حضور و غیاب خود را تضمین خواهیم کرد همانطور که مستحضر هستید امر مدیریت نیاز به ابزار دقیق دارد تا با اتوماسیون سازمانی به اهداف و استراتژی های شما کمک شایان داشته باشد. این ویژگیها از زمان تولد انسان و گاهی هم قبل از تولد انسان شروع به شکل گیری می کنند و تا آخر عمر در بدن انسان ثابت و غیرقابل تغییر هستند. در این قسمت ما به نحوه عملکرد دستگاه حضور و غیاب اشاره می کنیم.


برچسب‌ها :

دوشنبه 5 / 12 / 1398 - 2:30 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 277

18117400 ….. به آن دسته از تصاویر دیجیتال گفته می شود که از شبکه ای شطرنجی (پیکسل) تشکیل شده باشند . این سربرگ از نرم افزار اکسس کنترل ویسمن شامل تب های لیست میهمانان، انتقال میهمان روی دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال یا غیر فعال کردن کاربر روی دستگاه می باشد. شما می توانید با استفاده از این ویژگی خانه خود را ایمن نگه دارید. زمانی که یک دستگاه از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره میبرد، برای مدت زمان مشخصی از عملکرد دستگاه اطمینان خواهید داشت و حتی در صورت بروز مشکل، با کمترین هزینه میتوانید آن را تعمیر کنید. زیرا میتوانید با استفاده از این باتری بدون برق تا چند ساعت از دستگاه استفاده کنید.همچنین ماژول کارت خوان برای مکان هایی که ممکن است به علث آسیب به دست تفراد را به خوبی شناسایی نکند توصیه شده است. این از اون نرم افزار هایی هست که ما هم با پایین ترین قیمت میدیم خدمتتون هم بقیه شرکتها این یکی رو ندارن .

این دستگاه جز جدیدترین و کامل ترین دستگاه حضور و غیاب می باشد. منجی گرافیک بزرگ ترین ارایه دهنده خدمات پیکسل و بج سینه در ایران ، چاپ تولید پیکسل و پخش مواد خام و فروش دستگاه و کاتر برای تولید بج و پیکسل. در آینده اسکنر اثر انگشت در هر مکان به عنوان واسطه احراز هویت نصب خواهد شد ، خواه در بانک های بزرگ ، فرودگاه ها ، MNC ها ، دستگاههای خودپرداز و غیره. در مقایسه با دستگاه حضور و غیاب ارزان پانچی و کارتی این نوع سیستم ها به مراتب گران تر هستند. با بهره مندی از دستگاه کنترل تردد به عنوان ثبت حضور و غیاب، کارمندان می توانید از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور خلاص شوید و در بلند مدت افزایش کارایی کارمندان فراهم گردد. تبصره 1: در صورتي كه پيمانكار در انجام تعهدات خود مرتكب تقصير يا قصور گردد اين تضمين با تأييد ناظر به نفع كارفرما ضبط خواهد شد و پيمانكار حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايد. 13- پيمانكار ( يا نماينده آن ) موظف است بطور 24 ساعته كليه اخبار جمع آوري شده مربوط به اتفاقات و حوادث جاري را در اسرع وقت به اطلاع ناظر رسانده تا تمهيدات و اقدامات لازم به عمل آيد. در بعضی از سازمانها با چاپ نام و سمت کارمند بر روی این کارت، از این کارت به عنوان کارت شناسایی افراد در سازمان استفاده میشود! سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود که نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از کم کاري هاي احتمالي کاسته شود .

شیوه ی سوم این است که دستگاه به صورت خودکار در هنگام ارتباط با نرم افزار، تاریخ و ساعت را از نرم افزار دریافت کند و خودش را تنظیم کند. به همین دلیل طراحان اولیه این روش Viola و Jones یک بازنمایی میانجی از تصویر را پیشنهاد کردهاند که آن را تصویر یکپارچه مینامند. سپس تصویر را به یک تصویر خاکستری تبدیل میکنیم. 2- شرح وظايف نماينده مقيم، حدود اختيارات و نحوه نظارت و سركشي وي توسط شركت بطور كتبي به مسئول حفاظت اعلام ميگردد. به همین دلیل باید به عادات وقت شناسی در جامعه نگاهی بیاندازیم زیراکه نحوه ی استفاده از زمان به عادات و فرهنگ جامعه بر می گردد . مهمتر از آن، تعداد پرسنلی که در دستگاه حضور و غیاب می ­توان ثبت کرد محدود بوده و هر دستگاهی دارای ظرفیت کاربر مشخصی است که از آن بیشتر نمی­ توان ثبت کرد. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند.

  • امکان گزارش گیری بر روی صفحه نمایش
  • بهای تمامشده حقالعملکاریها را محاسبه کنید
  • شناخت نرم افزارهای متصل به دستگاه
  • امکان ایجاد کارتابل برای مدیران

با وجود این دستگاه مدیران گزارشاتی جامع، دقیق و آنلاین را در اختیار دارند که منجر به بهبود عملکردشان میشود. یکی از این روشها، تحلیل بافت پوست است که گفته میشود با تحلیل فاصله بین منافذ پوست میتوان بر مشکلات و چالشهای تشخیص چهره غلبه کرد. دستگاه Hamster plus یکی از محبوبترین و پرکاربردترین دستگاههای برند SecuGen هست که به صورت اختصاصی برای اسکن اثر انگشت استفاده میشود. 19- پيمانكار موظف است براي كليه پرسنل شاغل خود درايستگاه ، فيش حقوقي ماهيانه صادر و در پايان هر ماه كليه پرداخت ها به بيمه و پرسنل خود را، پس از تاييد ناظر به كارفرما ارائه نمايد . 5- شركت موظف است 1دستگاه رايانه مناسب (p4)با متعلقات مربوطه و1دستگاه چاپگر ليزري با تاييد ناظر جهت انجام امورات جاري حفاظت فيزيكي در اختيارمديريت حراست قرار دهد. تبصره 2: احراز تقصير و يا قصور پيمانكار صرفاً با تشخيص ناظر معرفي شده از سوي مديريت حراست مي باشد. به دفترحفاظت فيزيكي ايستگاه (ناظر) معرفي نمايد.


برچسب‌ها :

دوشنبه 5 / 12 / 1398 - 2:01 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 278

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همچنین این سیستم هیچ محدودیتی در تعداد و ظرفیت اطلاعات ثبت شده دانشآموزان ندارد. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند. برترین سیستمهای تشخیص چهره، عملکرد فوقالعادهای دارند. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. البته در صورتی که هر یک از کلاس های مدرسه دارای لپ تاپ و یا کامپیوتر باشد هر یک از معلمان با اطلاعات کاربری قادر به ورود به نرم افزار می باشند. صفحه نمایش لمسی این مدل واسط کاربری فوق العاده و سهولت کاربری منوها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از مدارس نیازهای خاص خود را دارد. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. ضمن اینکه این فناوریها مشکلات و معضلات استفاده از یک شناسه همراه مانند کارت و یا به خاطر سپاری کلمه عبور را به طور کامل از بین برده است . استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدرسه به عنوان یک راهکار جدید جهت تشویق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مدیران مدارس قرار گرفته است. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.


برچسب‌ها :

يکشنبه 4 / 12 / 1398 - 8:50 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 290

این مدل ها بیشتر برای کسب و کارهایی که حساسیت زیادی روی تردد ها ندارند مناسب است زیرا امکان دارد کارمند ها از کارت یکدیگر استفاده نمایند. هرچند که قراردهی صحیح انگشت بر روی سنسور نیز به شناسایی آن کمک شایانی می کند. نصب این دیتابیس دردسرهای خاص خودش را دارد و در بسیاری از موارد نصب آن مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می کند. با نصب دستگاه حضور و غیاب که برای همین منظور طراحی شدهاند در ادارت و شرکت ها, کارمندان در هنگام ورود. تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. طبیعتاً این امکان از طریق وب میسر است و یکی از چیزهایی است که در صورتی که چنین نیازی وجود داشته باشد، گزینه ی دیگری به جز نرم افزار تحت وب نباید انتخاب شود. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. دستگاه های کارتی: این مدلها برای شناسایی از کارت صادر شده برای فرد استفاده می کنند.



     
  • مرخصیها را مدیریت کند


  •  
  • نرم افزار


  •  
  • حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند


  •  
  • 10-4 - محل اقامت


  •  
  • مجهز به سیستم Auto IRIS


  •  
  • امکان ثبت انواع مرخصی


  •  

 

 

دو نقطه ضعف عمده این دستگاهها ، احتمال گم شدن یا فراموش کردن کارت و سوء استفاده از کارت (ثبت کارت توسط شخص دیگر ) می باشد. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. البته خرید دستگاه حضور غیاب مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پس از ذخیره کارت بانک و انتخاب آن از منوی بالای صفحه تنها با وارد نمودن رمز دوم کارت میتوان موجودی کارت را مشاهده کرد. نکته: برای تنظیمات ذیل، شما میتوانید این پنجره را ببندید و به صفحه اصلی نرم افزار بروید. صفحه نمايش رنگی 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را، با وضوح بيشتری در اختيار شما قرار مي دهد.

 

از ويژگيهای اين مدل، امكان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. از ویژگیهای این مدل، امکان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. ابتدا مدیر سامانه، اپلیکیشن دینگ را در گوشی هوشمند خود نصب و فعال سازی می کند و سپس به تعریف کلیه کارمندان در سامانه می پردازد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. این نرم افزار ها دارای مدل های مختلف تحت وب، شبکه و… می باشد که هر کدام دارای آپشن های مختلفی نیز می باشند. در مقایسه با سایر دوربین هایی که قابلیت تشخیص چهره دارند این دوربین از طراحی ساده ای برخوردار می باشد.


برچسب‌ها :

يکشنبه 4 / 12 / 1398 - 7:14 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 324

برخورداری از کارت خوان دوگانه، حافظه داخلی با ظرفیت بالا و موارد دیگر از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 هستند که در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملکرد دستگاه می شوند. از سال ۱۹۱۱ برای تولید انبوه از ماشین آلات شرکت بین المللی کسب و کار که امروزه با نام آی بی ام از آن یاد میشود استفاده شد. ابزارهای تراش. 5. بستن قطعه کار در ماشین تراش. ماشین آلات ریز ریز کردن زباله ظرفیت 60 اسب. و سنگ زنی با ظرفیت 8000 تن در سنگ . کارخانه سیمان مواد خام آسیاب غلتکی تجزیه و تحلیل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزیه و تحلیل هزینه ها,ظرفيت:تن در, سنگ زنی برای . 100 تن در یک زمان دستگاه های سنگ شکن استرالیا. سوأل : آیا دستگاه حضور و غیاب، بجز ثبت تردد و انجام حضور و غیاب پرسنل کاربرد دیگری دارد؟ یک موضوع مهم و اساسی در مورد دستگاه حضور غیاب بحث نوع نرم افزار هایی می باشد که همراه دستگاه ارائه می شود.محصولات حضور و غیاب فراتکنو دارای دو نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد می باشند. ناگفته پیداست دستگاه هایی با قابلیت شناسایی چهره از فناوری مدرن تری نسبت به انواع دیگر برخوردارند و بهترین عملکرد را در میان دیگر انواع دارند.

  1. تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب
  2. 2- روش هایی بر پایه ی ظاهر
  3. پشتیبانی دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت علیرضا بصیری
  4. 10 Aug 2017
  5. نحوه دسترسی: تعاریف/ الگوی کاری
  6. قابلیت تنظیم دقت و حساسیت سنسور اثر انگشت دستگاه
  7. موقعیت یابی کارکنان از روی نقشه و GPS

امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و امریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کارمی شدند و کنترل تردد پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. ۶.دستگاه حضور و غیاب دارای ویژگی ای است که می تواند مانند یک نرم افزار زمانبندی کار کند.

نرم افزار تشخیص چهره

این مورد با استفاده از حسگر کره ای ضد خش و خودکار که قابلیت شناسایی اثر انگشت واقعی را دارد، انجام می شود. سوأل : عمده ترین علل عدم شناسایی اثر انگشت برخی افراد توسط دستگاه حضور و غیاب کدامند؟ سوأل : علت پیغام "قفل سخت افزاری یافت نشد" و یا "sentinel key not found"هنگام اجرای برخی نرم افزارهای حضور و غیاب چیست ؟ سوأل : مهترین علل عدم ارتباط با پایگاه داده(بانک اطلاعاتی) و پیغامهایی نظیر Failed - قطع ارتباط - نام سرور،کاربر یا کلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانک اطلاعاتی یا Sql - عدم مجوز دسترسی چیست ؟ برنامه های تردد و رفت و آمد پرسنل در کلیه مجموعه ها و کسب و کارها از تنوع بالایی برخوردار است. 3-3 گروه های کارکردی: مجموعه افرادی که برنامه کاری وتعطیلاتشان مانند هم باشد ودر یک گروه کاری قرار گیرند، اطلاق می گردد. از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. امروزه در اکثر کسبوکارها و ادارهها حقوق و مزایا بهصورت ساعتی پرداخت خواهد شد؛ یعنی کارمندان بهازای ساعتهای فعالیت خود در شرکت حقوق دریافت خواهند کرد. زيرا حقوق ايام بيماري توسط سازمان تامين اجتماعي، و برابر با مقررات خاص سازمان پرداخت ميشود.مدت استفاده از مرخصی استعلاجی جزء سنوات خدمت لحاظ نمی گردد همچنین مرخصی زایمان نیز جز مرخصی استعلاجی محسوب می گردد.

لازم به ذکر است، سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند. قابلیت اتصال به سیستم VoIP هم تعبیه شده است که باعث بهبود کیفیت صدای دستگاه می شود. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره واقعی را حتی در محیط های کم نور و تاریک دارد. پس خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست بلکه ذخیره کردن زمان و حتی نوعی پس انداز است. درواقع این حسگرها طوری تنظیم شدهاند که به خصوصیات زیستی و حتی کارت تردد افراد حساس میباشند و با دقت بسیار بالایی افراد را شناسایی میکنند. سوأل : لینک  آیا برای شناسایی یک یا چند اثر انگشت بر روی چند دستگاه حضور و غیاب ، نیازی به تعریف اثر انگشت بر روی تک تک دستگاه ها می باشد؟ در ضمن بهترین فرمت قابل شناسایی توسط دستگاه های حضور و غیاب معمولاً فرمت FAT32 است.


برچسب‌ها :

شنبه 10 / 12 / 1398 - 7:46 بعد از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ